5:e Feb Tisdag. Agata & Agda. Fettisdagen

Idag ska Lars få semlor till lunch när han kommer hem =)
Igår så orkade jag inte byta sängkläder och städa toaletten så vi får väll se om jag orkar det idag, därimot så gjorde jag rent spisfläkten och det var en otäck upplevelse kan jag säga! När jag tagit ner fläktgallret så låg det typ 40st döda skitflugor där, så vidrigt. Men nu är det väldigt skinande rent uppe vid fläkten och förhoppningsvis så har jag hunnit flytta här ifrån innan flugsesången börjar igen!
Inte behöver jag bekymra mej över att städa min bil heller, för den dog igår. Jag var på Lars om att han måste se över min bil för den börjar bete sig så underligt och det har jag tjatat om ganska länge, några veckor iaf minst. När han öppnade huven igår och började rota runt lite så gick sakerna sönder allt eftersom han tog i dom typ, tur för han att det inte hände mej när jag är ute och brummar med barnen kan jag säga. Så nu har jag svärfars vrålåk här ute som jag ska tuta och köra till dagis idag. Får städa den sen istället innan jag lämnar tillbaka den =)
Men idag är jag iaf vaken i god tid så nu har jag fått i mej min viktiga kaffe som jag måste ha innan jag kan göra något.
Imorn föresten så ska jag på ytterligare en anställningsintervju *hihi* härligt att det börjar hända saker! Det står ju inte på förän det bär iväg till ullared igen och då vill man gärna ha en fet plånbok!
Nehe nu ska jag slita ur sängkläderna och stoppa dom i tvättmaskin innan jag ska klä på barnen!

Kommentarer
Postat av: mamyleine

Vi åt semlor igår. De är så himla gott :D

2008-02-05 @ 09:22:04
URL: http://mamyleine.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0