3:e Feb Söndag. Disa & Hjördis

Idag var det 20- grader i morse men nu har det sjunkit till 13- och så snöar det. Imorse så fick jag sovmorgon så jag slog inte upp ögonen förän 10:00 och klev inte upp förän jag hade dragit mej 20 min. Sen har jag duschat i lugn och ro. Jag måste smörja in mej överallt sen för hela kroppen är torr som fnöske nu när det är kallt.
Lars, han har tagit hand om barnen och serverat dem frukost och mellis och så har han röjt av diskbänken och diskat när jag har legat och sovit. Vad härligt det är att kliva upp då!
Idag har jag gjort puré av katrinplommon och äpple, det blev väldigt bra tycker jag. Det ser ut och smakar som den man köper färdig i affären, så vi får väll se vad Linus säger nu sen när han ska ha mellis igen.
Viktoria hon har klätt upp sig i klänning idag, det är väll en aldeles utmärkt sysselsättning när det iaf är för kallt för att vara ute och leka :) Sen skulle hon följa med Lars och åka traktor för han måste skotta snö idag.
Nehe nu ska jag ta mej en till kopp kaffe och sen ska jag göra lite spagetti med köttfärsås.
Ha en bra dag!

Viktoria i röd klänning

Så här söt är Mamma´s tjej idag!


Kommentarer
Postat av: Anna

vilken liten böna :)

2008-02-03 @ 15:38:52
URL: http://luella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0