2:a Feb, Lördag. Kyndelsmässodagen

Igår så var jag och syrran i mora. När vi var där så skulle jag köpa ett köksbord och 4 stolar, men det jag ville ha var slut så dom fick lov att beställa hem och jag får vänta i 2 veckor *suck* Men sen hoppas jag att jag har lite snygga möbler i köket :)
Jag har köpt mej ett par nya tofflor att ha hemma och strosa i, mina gammla har jag tagit till jobbet. Sen blev det lite shopping till barnen, jag hittade en fusk-olle och en halsduk till Viktoria och en overall till Linus. Overallen kostade 70kr (!) så jag är väldigt nöjd!

Handlat overall

Det blir så mörka bilder med min kamera, vad störande det är. Ändå så placerade jag grejorna under kökslampan och har den tänd mitt på dagen och så blir det så mörkt ändå. Jaja, dom här kläderna blev det iaf.
Ja just ja, sen köpte jag ett par svarta ballerina skor till mej själv, dom glömde jag bort. Dom är iaf jättesnygga tycker jag, det är lite glitter på dom och en söt rosett och så kostade dom 40 kr, det är ett bra pris!

När vi tittat färdigt i några affärer så satte vi oss och fikade, länge, i lugn och ro. Det var så skönt att bara sitta och fika, prata lite strunt och softa tillsammans utan att ha barnen med sig.
När vi sedan kom hem igen så mötte vi upp syrrans kille Dick och kidsen på grillen i Älvdalen. Han hade varit med Viktoria och Ida till badhuset så dom var lyckliga efter en kväll på badet och så hade dom hälsat på några bekanta till Dick som oxå har barn så det var ett kul äventyr för tjejerna. Sen åt vi lite tillsammans innan det var dax för barnen att åka hem och sova.
När vi kom hem så var Linus ff vaken och på väldigt gott humör så vi myste en liten stund innan Lars skulle natta honom och Viktoria. Sen kom syrran och hämtade mej igen och så for vi hem till Camilla och satt där bra länge och skrattade, pratade och fnissade.
Summan av det hela måste jag säga att det blev en toppendag! Hoppas och önskar att jag och syrran kommer att ha tid med sådana dagar fler ggr och oftare :)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul att du tyckte håret var snyggt ;D Var fotografen som bara gjorde något lite snabbt, haha ;D Vi hade ingen stylist den dagen :)

2008-02-02 @ 11:14:29
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0