24:e Feb, Söndag. Mattias & Mats

Jaha, vad ska man göra idag då? Jag har nyss laddat tvättmaskinen och satt igång den och sedan ska jag göra samma sak med diskmaskinen bara jag bloggat en stund. Linus han sov till nästan 8 idag =) Det är rekord! Så jag känner mej riktigt utvilad faktiskt ;)
Det har kommit lite snö inatt och nu är det 5+ ute så det kanske inte är så halkigt idag. Igår var det så halt så jag gled med barnvagnen på isen när jag skulle gå lite. Men Lars grejade mera sand igår så man har då möjlighet att sanda iaf =) Linus sov 2 timmar ute i vagnen igår och jag och Viktoria satt och läste tidningar tillsammans, det var skönt ute även om det blåste lite då och då. Hoppas att vi kan göra något liknande idag med, fast jag måste hämta vagnen först, den är hemma hos farmor och farfar.
Vi var hemma hos mina svärföräldrar igår och myste lite, vi tittade på "På spåret" och sedan så bjöd dom oss på pizza, sen när vi gick hem och barnen lagt sig så kollade jag på melodifestivalen och Lars åkte iväg på motorklubben en sväng.
Jaha, det var gårdagen det, nu ska jag surfa runt lite innan jag tar tag i vardagen. Kanske jag ska spela en omgång med sudoku :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0