22:a Feb, Fredag. Pia

Grattis på namnsdagen Pia!
Idag skiner solen *härligt* men dessvärre så verkar det blåsa ganska kraftigt rätt som det är. Men vi ska då ut sen iaf! Idag var det meningen att vi skulle på BVC med Linus men han är så snorig så vi stannar hemma, annars så lär väl alla på vårdcentralen tycka att jag kommer bärandes på en smitta och det är ju inte så kul.
Igår så träffade jag Smulan, en av mina systrar. Jädrar vad kul det är att hon är här tycker jag så man kan prata live med varandra! När barnen hade ätit kvällsmat igår så åkte jag och hon på grillen och mumsade där istället =) Sen köpte vi med oss mat hem till Lars så inte han skulle känna sig utanför *fniss* Efter det så åkte vi hem till Camilla och drack te tillsammans och myste *härligt*
Jag hoppas väl att jag ska kunna träffa henne ikväll med, men det ska väl gå att ordna =)
Nehe nu ska jag surfa en sväng innan jag ska fylla upp tvättmaskinen och diskmaskinen. Undra vad jag ska göra till lunch idag? Korv med mos kanske? Eller så finns det ju rester kvar av tortillabröden med tillbehör som man kan mumsa i sej med, det är inte så dumt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0