20:e Feb, Onsdag. Vivianne

Idag fyller Jonna 26 år, STORT grattis till dej ;)
Idag är den äntligen den 20:e och det innebär barnbidrag *tjoho* Såg nu imorse när jag bytte på Linus att han har 3 blöjor kvar så jag måste nog åka på affären en sväng sen :)
Idag så tänkte jag städa toaletten så det blir fint där inne, annars så är det inget speciellt jag ska göra förutom att Viktoria ska på dagis idag och så är det körövning ikväll.
Jag tömmde min kamera idag så jag passade på att ta några bilder på Linus i morse. Jag städade ju så fint här igår så det var så mysigt att kliva upp imorse men det var fler än jag som gillade att golvytorna var rena så man kan stöka ner dem igen ;)

Linus river ut skåp

Linus har lyckats med att öppna ett skåp i köket!

Linus river mera skåp

Lyckan var total för honom när han fick riva ut varenda pryl i skåpet =).
Nu måste jag fixa frukost åt kidsen och skjutsa Viktoria på dagis. Ni får ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0