18:e Feb, Måndag. Frida & Fritiof

Äntligen har jag fått sätta mej och dricka kaffe. Vi har haft en helvetes natt här hemma, Linus har vaknat flera ggr inatt och jag vet inte varför. Till slut så var han så pigg så han kunde inte somna om, jag själv fick så jävla ont i magen så jag kunde inte heller somna om :( Men efter jag värmt vetekudden och lade den på magen så somnade jag äntligen och sov som en stock, märkte nästan inte när Lars åkte på jobbet. Imorse hade jag ingen större lust att kliva ur sängen, men Viktoria skulle ju på dagis så det var bara att kliva upp. Det underbara som hände sedan var att båda barnen var som solstrålar när dom skulle få frukost, klä på sig, tvätta sig och borsta tänderna. Jag brukar alltid få kämpa som fan med någon av dom på morgonen men idag gick allt som på räls, skönt!
Så nu får jag äntligen sörpla i mej morgon kaffen och slappna av en stund, Linus sover middag. Lars röjde ihop inne här igårkvälls så det är inte så himmla mkt jag måste göra idag, jag ska tvätta en omgång med kläder och så ska jag vattna blommorna. Till lunch idag så blir det kassler med ris!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ja det är fan hemskt :( Vet vem det är nu o hon har ju sin pappa i Älvdalen :/

2008-02-18 @ 16:17:36
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0