13:e Feb,Onsdag

Nu aldeles nyss så har jag beställt 3 nya filmer =) Det blev Råttatouille, Pongo & de 101 dalmatinerna och Peter Pan. Det ska bli trevligt när dom dimper ner i postlådan sen!
För övrigt så hänger jag läpp idag. Kom hem till ett kaos när jag slutatde jobbet så det var ganska så drygt, det innebär att jag måste hinna göra ganska så mkt innan jag börjar jobba 14 idag. Allt som jag inte hinner med ska jag skriva ner på en lapp åt han i minsta detalj så kanske han fattar att det inte är någon semester att vara Pappaledig.
Han lagade iaf tvättmaskinen igår så jag tvättade ett lass igår och så håller jag på med ett till nu. Sen ska jag diska och ställa iordning diskbänken så den blir snygg igen. Leksakerna som är utspridda överallt dom skiter jag i, det är ingen mening med det eftersom det kommer att blandas ihop lika fort igen när jag är på jobbet. Det känns lite tråkigt bara för det är inte så längesen som jag soerterade alla Viktoria´s saker och städade fint åt henne så om man hade hållit ett öga på henne när hon leker så hade man ju kunnat se till att hon inte drar fram allt sammtidigt och blandar ihop det och sen tycker hon att det är tråkigt när allt blir blandat och så ligger det på golvet och blir söndertrampat. *suck*
Jaja, det är väll som det är. Men nu är det nog dax att locka fram hulken i sig själv igen om jag ska orka och hinna fixa till något bra här hemma och så måste jag fixa mej själv för idag är jag inte vacker!
Bye

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh vilka bra filmer du beställt då! :D haha ;D

Men varför firar inte ni för?? :)

2008-02-13 @ 11:54:44
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0