12:e Feb, Tisdag. Evelina & Evy

Åh, idag är det 12- ute och det är kallt som fan inne, jag har höjt alla element men det verkar då inte hjälpa nå. Men jag sitter i morgonrocken bara än och dricker kaffe, jag ska väll snart dra iväg på byn och tanka bilen och så ska jag jobba en dag till =)
Jag har skrivit ner några punkter till Lars som jag vill att han fixar idag och det ska bli spännande och se om han fixat det till jag kommer hem.
Viktoria har en lite tamagotchi som vi hållit vid liv i 6 dagar, men så igår när jag kom hem så höll den på att dog och jag kunde inte hjälpa den för den låg och sov, så jag hoppas att Lars tar den till doktorn och ger henne mat nu när hon vaknar =P Den heter Kicki.
Nehe nu måste jag dra om jag ska hinna tanka! Ha det bra idag!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Nämen! Nu får ni allt skynda er att rädda Kicki! *L*
Kul att höra att du trivs med att börja jobba igen!kram

2008-02-12 @ 14:17:10
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0