19 dec, fredag. Isak

Idag har Micko´s grabb namnsdag =)
Jag och Micko har varit på Idre och handlat julmat idag. Kidsen har varit hemma hos Moster så just nu är vi hos henne och ska hämta hem barnen.
Ikväll så ska jag nog sysselsätta mej med att slå in fler julklappar så det blir färdigt någon gång.
Nej, jag har inget vettigt att skriva, det är så svårt att berätta roliga saker när det är så sällan man bloggar. Jag vet inte riktigt vad jag ska välja utav alla knäppa saker som händer i min vardag.
Det var roligare förr när man kunde blogga flera ggr varje dag =)
Nehe nu ska jag packa in kidsen i bilen sen ska jag hem, få i dom mat, natta dom och sen ska jag slå in julklappar. Efter det så ska jag nog sätta mej vid TV:n och avnjuta en kopp vit glögg tillsammans med älsklingen.
Det var allt för den här gången, jag får önska er alla en riktigt god jul om det inte blir något mer bloggande de kommande dagarna!

Föresten så kom jag på att jag har redan fått min julklapp av min älskling =) Jag ville att han skulle pierca sej, så då gjorde han det när vi var i Mora :} Han är för söt och snygg min karl!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vart har har piercat mig om man får fråga ;)

Kul att du slänger in ett inlägg i bloggen emellanåt så man vet att du mår bra/lever gumman.

Jag tycker du ska ta och skaffa dator med internet snart!! ;) kram

2008-12-20 @ 17:53:45
URL: http://luella.blogg.se/
Postat av: Anna

oj jag hade visst stavat lite galet, jag undrar så klart vart han har piercat sig ;D

2008-12-20 @ 17:54:40
URL: http://luella.blogg.se/
Postat av: Madde

Men nu vet vi att Mickos grabb hade namnsdag den 19 December.



Mer blogg!

2009-01-13 @ 00:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0