11:e Dec, Torsdag. Daniel & Daniella

Nu är jag och älsklingen i Älvdalen och hälsar på Cilla =) Vi ska sova här inatt och upp tidigt imorn för att titta på Linus när han ska vara tomte i luciatåget på dagis!
Efter luciafirandet så ska vi åka till Mora och julandla. Vi åkte förbi Mora idag och sprang in på dollarstore en snabbis och jag konstaterade att där inne ska vi vandra runt länge imorn, det fans mkt fint där!
Ikväll har vi hälsat på Linda och Peter och imorn ska vi nog träffas alla igen och ha en trevlig kompiskväll, utom Peter för han åker ju till strängnäs imorn och övar inför Lördagen.
Jag undrar vad min telefonräkning landar på efter dansbandskampen är slut. Det blir nog dyrt, men det är det värt!
Nej nu ska jag vara lite social =)

Föresten så trampade jag nästan på ett rådjur på gräsmattan hemma idag när jag pullsade i snön till jobbet. Den grymtade till och hoppade upp bredvid mej, sedan stog den där och glodde. Jag blev skiträdd för jag såg den inte men det var en ganska kul upplevelse =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Rådjuret kanske va där först? :P

2008-12-12 @ 08:30:32
URL: http://tjolebompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0