Sörsjön 2 augusti 2008

I lördags så hade vi som sagt uppskjutning inför älgjakten som gick mkt bra, jag sköt bäst av allihopa :D Efter det så var vi ute i jaktkojan och fixade med lite saker som att hugga ved och lite sånt. När det var färdigt så grillade vi kött, spelade dragspel och sjöng tillsammans.
På eftermiddagen sen så var vi några som skaffade chaufför och åkte till sörsjön på dans, det var Billy Opel som spelade. Det var inte lika mkt folk som i Storsätern (642 st) men det var sagt en hel del som det var bra fart på.
På natten sen så åkte jag med folk från Älvdalen istället så jag tog mej hem på natten.
Det var full fart hela kvällen och den här kvällen blev det lite mer än 2 öl ;)

Här är Linus och moster på skjutbanan


Pappa sågar, Dick hugger och jag sammlar ihop veden


Sen grillade vi....


Marie å Jag


Ida och Linus ninnas


Sen blev det dragspel ocg sång, här är Pappa och Marie


Jag å Micko


Marie, Martin å Ove


Syrran och jag


Här har vi bytt om och är på väg till sörsjön. Marie, Dick och Jag


Våran chaffis Per


Sören fick äran att stå med bil


Parken i Sörsjön!


Här är några trevliga brudisar jag träffade där. Frida, Marie, Christina och Jag


Ove och Sören hittade en varsin stol i baren att födriva tiden på medan vi andra som var med i bilen hade fullt upp med att mingla och dansa allt vad vi orkade :)


Frida, Emelie och Christina


Marie å Dan


Dan, Micko å Ove


Jag och världens bästa Lena, jag saknar dej så det värker i hjärtat ibland!


Jonas å Jag. Det var Jonas jag åkte med hem till Älvdalen sen.


Camilla å Carro. Här är vi på väg hem.


Det blev en riktigt fartfylld och rolig kväll i sörsjön!
Igår så upptäckte jag att jag hade en snusdosa i fickan? Troligen så har jag tiggt med någon och lyckats norpa dosan för den stackarn. Det var ju inte meningen, jag snusar inte ens nå längre egentligen. Hoppas att det inte är någon som tycker att jag är en taskig snustjyv. Ja ja, det löser sej nog. Dosan finns här iaf om det är någon som saknar den ;) Störande att jag omöjligt kan komma på vems det är bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0