7:e Aug, Torsdag. Dennis & Denise

En tremänning till mina barn har namnsdag idag, grattis Denise!
Jagha idag går startskottet till motor och musik festivalen här i Älvdalen. Det är roligt när det händer något!
Idag ska jag och Viktoria klippa oss och efter det så ska vi gå på bio tillsammans så det blir mor och dotter dag idag *härligt*
Annars så ska jag inte göra någon nytta idag förutom att jag ska ställa mej och barnen iordning så vi alla ser respektabla ut och sen ska det ut och rännas på byn så mkt som vi orkar och titta på allt som händer där.
Fan vad min kaffe är äcklig idag, Viktoria hann upp före mej och dricka upp sista mjölken så jag fick lov att ta grädde i kaffen *blä* Det är inge gott, urk!
nehe nu ska jag skriva om något annat roliget i ett eget inlägg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0