Viktoria cyklar!

Solen har lyst hela dagen och vi har varit ute mkt idag. Viktoria har cyklat utan stödhjul för första gången idag och det gick jättebra!! Hon är så duktig Mamma´s tjej <3
Linus har varit ute i vagnen nästan hela dagen och han tyckte det var roligt ända tills vi skulle äta, då ville han oxå vara med vid bordet.
Becky har varit här idag och det har gått som en dans att stöka på här hemma när man har sällskap, jag har tvättat, diskat, torkat lite och pysslat med småsaker så idag har jag faktiskt äntligen plockat iordning i bokhyllan så den ser skaplig ut och sakerna ligger inte huller om buller längre :)
På kvällen nu så har vi grillat! Det var riktigt busgott :) Becky gjorde en helt fantastisk potatisgratäng och jag marinerade lite älgkött så hade vi beasås och grillad fetaost till *mmmm*
Sen kom Linda och Cilla hit så vi har varit ute och gått och efter det så har vi druckit te och pratat om framtid, drömmar, inredning och lite allt möjligt.
Nu ska jag bädda i sängen, ska bli härligt att krypa ner i rena sängkläder och mysa med älsklingen <3

Kommentarer
Postat av: emma

Hur gamla är dina barn? :)

2008-04-23 @ 08:27:51
URL: http://litenemma.blogg.se
Postat av: Helena

Duktig tjej du har =0)

2008-04-23 @ 17:46:17
Postat av: Smulan

Way to go Toria!! *jublar* Du är så himla duktig tjejen! *pussar*

2008-04-23 @ 18:18:35
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0