Ut och äta igen =)

Igår så lämnade vi barnen hos Farmor & Farfar sen åkte vi ut och åt aldeles själva jag och Lars, det var så mysigt! Härligt att få göra såna saker ibland bara på tu man hand.
Idag ska vi ut och äta igen fast den här gången ska hela rasket följa med + Jimmy & Veronika. Det ska bli kul!
Jag är lite bättre i magen nu och det är skönt. Jag har sett ett avsnitt av Andra Avenyn nyss *spännande*
Nehe nu ska jag klä på Viktoria, hon har nyss duschat och tittar på film nu, sen hoppas jag att Linus vaknar snart för han ska äta hemma först innan vi ska åka.

Kommentarer
Postat av: Ewie

gott :D

2008-04-13 @ 13:29:47
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: therese

Haha, okej... Ja, då dröjer det nog innan du kommer ikapp =p. Jag har inte sett alla avsnitt jag heller, jag såg inte heller på det förut så.

2008-04-13 @ 15:30:17
URL: http://tyttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0