Tupper Ware

Nu har jag raggat folk till partyt jag ska ha nästa helg och det ser riktigt lovande ut ;) *kuligt*
Idag har jag och Viktoria bakat bullar sen knallade vi upp till mina svärföräldrar och bjöd dom på lite nybakat. Det är väll ungefär det som hänt idag. Föresten så fick jag en tröja på posten idag som jag köpt till Lars, det var en mörkblå adidas tröja, helt ok.
Nu sitter jag och tittar på de fina blommorna jag köpte förut idag och dom lyser verkligen upp här inne!
Nu ska jag klä på mej och ut och spurta lite, det ska bli riktigt skönt!!
God kväll ;)

Kommentarer
Postat av: caroline

svar : tack:D
haha go är han men snäll vet jag inte;) han kan va lite lömsk ibland,men älskar honom endå:)!

2008-04-14 @ 23:09:17
URL: http://karulin.blogg.se
Postat av: therese

Va roligt med party =) Hoppas ni får skoj!

2008-04-15 @ 06:21:23
URL: http://tyttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0