Särna

Inatt har kidsen sovit som stockar och det har varit riktigt skönt! Linus har sovit så dåligt jämt när vi varit här men nu börjar han nog vänja sej tror jag.
Igår så fick vi lite grejor med brorsan. Lars har fått en hel platta med tysk mjölk, han är helt tokig i den för han tycker att den är så god :) och jag har fått en massa påsar med olika desserter som man kan göra, ska bli spännande att testa men jag måste ju hitta några försökskaniner att utfodra dem med först. Barnen har fått en varsin påsk kanin av choklad.
Som vanligt så har jag varit klantig igen, jag glömde både kameran och mobilladdaren hemma när jag åkte igår, smart! Men man kan ju inte hålla reda på allt.
Idag så ska det väll inte hända något speciellt vad jag vet, ska väll umgås med mina föräldrar och barnen. Viktoria har hittat mina gamla barbiedockor och har levt sej in i fantasins värld, det ser trevligt ut, härligt att lyssna på henne när hon leker :)
Linus han har fullt upp med att försöka lära sej att stå på fri fot och han gör framsteg! Idag har han nästa klättrat ur spjälsängen, undrar vad jag måste hitta på med när han lyckas med det. Jag får väll specialbygga en som har högre kanter och ha hjälm på han när han sover :D
Nej nu ska jag knalla in i köket och diskutera lite med mina päron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0