Redan kväll??

Jag fattar inte vart den här dagen har tagit vägen. Först på förmiddagen var det en väldig fart på mej. Jag vattnade blommorna, matade fåglarna, tvättade 2 maskiner, hängde tvätten, vek tvätt, bäddade rent i 2 sängar, sorterade leksaker, grejade disken och fixade en massa småplock.
Sen på eftermiddagen så åkte Viktoria till en kompis och då satte slöheten in, det känns som att jag inte han göra något på dom 3 timmar hon var borta. Eller ja, tvättmaskinen hoppade sönder igen så Lars fick lov att laga den medan jag underhöll Linus. Klockan rusade iväg och sen skulle vi åka och hämta henne.
När vi var ute och åkte så passade vi på att handla mat från grillen så nu har vi nyss haft söndagsmys med skräpmat och tittat på Fem myror är fler än Fyra elefanter.
Linus har varit på extremt dåligt humör idag och skrikigt för ALLT, spelar ingen roll vad man gör så skriker han. Men jag har upptäckt 2 vita knölar uppe i gommen så det är nog framtänderna som är på väg för han har lite feber med idag.
Nu så ska jag tvätta en omgång till med arbetskläder och sen ska jag bädda rent sista sängen, sen blir det nog inget mer gjort idag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Herre gud kvinna vad du är aktiv!

2008-04-07 @ 05:33:38
URL: http://vifsla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0