Nu snart....

Nu har jag varit i Mora & Orsa, handlat en hel del. Blev lite kläder åt mej själv när jag var i Mora, får se om jag ska ha nått utav det ikväll kanske :)
Har handlat en vinflaska till min Mamma idag bara för att jag tyckte den var så fin, Hon samlar på små och fina flaskor. Det var en lila katt, jättesnygg!
Till Viktoria blev det en BMX cykel, extra bilkudde, 2 jackor och en skjorta. Jag har köpt 3 st barnfimer och så blev det en stor tygbok till Linus som han ligger och tittar i nu.
Nu ska jag ta och snygga till det lite här hemma och så ska jag diska och byta om och sen blir det Tupper Ware party!
Ha en trevlig kväll allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ja visst är hon söt min lilla misse ^^ hihi

2008-04-19 @ 19:09:34
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Smulan

Låter skoj med lite shopping, kul att du hittade lite findings! Kram

2008-04-20 @ 13:41:11
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0