Mat

Nu har vi nyss frossat i oss inlagd sill och potatis med gräddfil och kräftstjärtar *mums* Jag har ätit så jag är proppmätt och ändå så vill jag ha mer :/ Jag får vänta nån timme kan jag äta igen sen :)
Jag har varit ner på byn för en stund sen och handlat allt tills imorn när det är dax för party!
Lådorna jag köpte igår verkar bra, jag ska snart stuva ner lite grejor i dom och det är nog lurt att jag ska ha fler.
Nu ska jag vikta tvätt och diska :( Har ingen lust men måste.
Jo just ja, jag har köpt garn idag så mamma ska virka grytlappar åt mej :) Det blir nog riktigt snyggt, dom ska gå i samma färger som min köksgardin och blommkrukorna *nice*
Hoppas att ni får en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0