Lunch

Nu har jag varit ute hela förmiddagen med barnen. Viktoria har hjälpt mej och krattat och Linus har krypit på backen för första gången och det var en stor upplevelse för honom. Men efter en stund så fick han gå i gåbordet istället. Nu har jag märkt alla kläder som jag ska försöka att sälja på barnprylsmarknaden och så har jag laddat upp bilder och beställt dom och så har jag gått med i en bok klubb åt Linus.
Nu så är Viktoria hemma hos min Svärmor och Linus sover i vagnen så jag ska passa på att kasta i mej lite mat innan jag ska hitta på med något nytt projekt igen!

Snart kan man plantera blommor, vad härligt det ska bli!
Det här är dom jag har på köksbordet nu som stått så fina i över en vecka :)

image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0