Kompis + monster

Nu har jag duschat och startat tvättmaskinen och diskmaskinen. Bara jag druckit ur kaffen så ska jag laga mat. Det blir schnitzel med mos idag. Under tiden som jag gör det så ska jag nog glena på ett avsnitt av Andra Avenyn :)
Viktoria håller på och vänta på en kompis som ska komma hit och leka idag, det blir roligt!

Här om dagen när jag satt och knappade vid datorn så började det prassla bakom den och fram under dataskärmen kom det en liten vit mus emot mej. Det gick så fort så jag blev så j*kla rädd! Flög baklänges och vrålade innan jag sansade mej och såg vad det egentligen var!
Det är fult att skrämmas så!

image116
Ser ni vad det är för monster?? ;)

Kommentarer
Postat av: Smulan

Frän bild! Ida undrar varför han är där bakom!? Får han vara dr bakom!? Varför gjorde han så med sin fot!? Varför!?

2008-04-12 @ 10:42:54
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0