Klart för avgång

Jaha nu har jag tvättat, hängt tvätt, vattnat blommorna, dammsugit, grejat med mat och nästan packat färdigt. Jag ska bara packa det sista nu och sen ska jag ladda diskmaskinen och sätta igång den innan jag åker.
Viktoria kommer snart hem, Svärmor skulle ta henne med sig hem efter jobbet idag och det är ju skönt att jag slipper iväg en extra vända!
Förmodligen så blir det inte mkt uppdateringar i bloggen när jag är i Särna men på fredag så är jag hemma igen.
Ha det gôtt och kram på er ;)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Klurar på om inte Telia är bäst..får la se
vad pappa säger..är väl han som kommer få betala :S

2008-04-02 @ 15:06:34
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0