Hem till Älvdalen

Sitter och slöpratar lite med Mor och dricker kaffe. Solen börjar visa sej så jag ska snart börja packa ut alla saker i bilen så vi är klara för avfärd.
Jag är en smula sur över att jag glömde kameran hemma för det har funnits många ögonblick de här 2 dagarna som jag hade velat föreviga men jag får väl hålla dem varmt i hjärtat och minnet.
Igår så var vi och hälasde på barnens Morbror Micke och hans sambo Mona, Mona fyllde ju år för 3 dagar sen så vi var till Sko Klädes som blomsteraffären i Särna heter och köpte en blomma till henne som vi var dit med på kvällen. Det var riktigt mysigt, vi fikade tillsammans och busade med barnen. Även min äldre bror Putte var där och det var full fart på båda morbröderna och barnen så jag antar att "gubbarna" har träningsverk idag ;)
När vi var på Sko Klädes så hittade Viktoria ett par snygga springskor till sommaren. Dom är vita med lite inslag av ljusrosa och guld, hon har bra smak tjejen. Här är det fortfarande vinter och lerslask så det lär ju ta ett tag innan hon kan använda dom men nere hos hennes Pappa där blommar nog de första blommorna redan och marken har börjat torka så där kan hon ju ha dom. Tråkigt att ha allväderstövlar när man har vårkännslor och spring i benen!
Nehe nu ska jag börja plocka ihop här hemma hos Mor och Far och röja undan spåren efter barnens framfart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0