Etapp 1 klar

Nu då så är barnen rena, påklädda och mätta. Viktoria är på dagis och Linus sover middag. Tvättmaskinen och diskmaskinen är igång och nu har jag tagit mej en liten paus med kaffe, pratat i telefon och bloggat så nu är det dax att fortsätta plocka lite så kan Lars dammsuga ikväll.
Snart ska jag åka till BVC och det ska bli spännande och se hur tung Linus är nu :) Till lunch så ska jag nog kasta ihop en köttsoppa med klimp tror jag, det är gott!
Nu ska jag torka bort lite grusiga kattavtryck som jag har lite här och var i lägenheten!

Kommentarer
Postat av: therese

Haha, var glad att det är en katt du har =p.. Vi har grus i hela lägenheten här.. haha.. men det är det värt =)

2008-04-21 @ 18:28:26
URL: http://tyttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0