En dag med solsken

Här är lite bilder som jag tog för några dagar sedan när vi var ute hela dagarna och krattade och gjorde fint ute på gården. Vi har haft ett helt fantastiskt väder i några dagar. Linus fick krypa på backen för första gången och han var överlycklig över det! Det roligaste han varit med om på länge. Viktoria har hjälpt mej att kratta och där imellan så studerar hon alla nya saker som smält fram under snön. Allt måste undersökas! Katten är naturligtvis med, det är han alltid, han tycker om när vi är ute tillsammans med han så han får busa med oss :D
Sen har jag shoppat mej en aldeles egen skottkärra *supernöjd* och en sekatör för jag har tappat bort min andra men sen visade det sej att det var Lars som hade dragit iväg med den så nu har jag 2, men det är ju bra :)
Skottkärran har varit min roligaste leksak de senaste dagarna!

image138

image139

image140

image141

image142

Kommentarer
Postat av: Smulan

Släpp fångarna loss det är vår!

2008-04-28 @ 21:41:41
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0