8:e April, Tisdag. Nadja & Tanja.

Jag hade huvudvärk precis hela dagen igår, men idag känns det lite bättre men det är inte riktigt bra än.
Annars så är jag på betyldligt mkt bättre humör idag än vad jag var igår ;)
Det är ju en hel del födelsedagar nu på våren och i April nu så har vi 3 kvar som ska uppvaktas med present och så är det en som jag ska skicka kort till. Nu är det så att 2 av dom kom jag på igår vad jag ska ge i present! *jippi* Det är en sån härlig kännsla när man kommer på något riktigt bra som man vet att personen i fråga kommer att använda och inte kasta långt in i en skrubb nånstans!
Annars så håller jag på och letar folk till ett Tupper Ware party, är det någon som saknar nån plastpryl i köket eller bara vill komma och umgås?? Själv ska jag ha en barntallrik!
Nehe nu lär jag sätta fart så jag hinner iväg med Viktoria på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0