5:e April, Lördag. Irene & Irja

Jaha idag har jag löst melodikrysset, jag missade tre frågor men Svärfar hjälpte mej ;)
Igår så kom jag som sagt hem. Packade upp alla grejor och tvättade en maskin med kläder. Lars for iväg till klubben på kvällen så jag kollade på Mordkommisionen och sedan la jag mej.
Idag har jag dragit mej till strax före 10 så jag fick skynda mej in i duschen innan krysset började. Nu så ska jag klä på mej och börja röja ihop lite här inne för jag ska börja jobba kl 14 idag och jag skulle ha hunnit dammsuga och torka upp lite grus här och var efter katten.
Jag är vekligen nöjd över att våren är här och snön är snart borta men nackdelen är ju att våran gård är täckt med lera så det blir en hel del grus här inne speciellt av katten som har pälsen full i grus och far upp på alla bord och hyllor. Det är inget gott som inte har något ont med sej, eller hur var det nu?
Solen skiner iaf idag och det ser riktigt mysigt ut. Viktoria ska få ringa till sin kompis och höra om dom kan leka idag, det blir nog toppen i det här fina vädret!
Nehe nu ska jag snygga till mej en smula ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0