30:e April, Onsdag. Mariana. Valborgsmässoafton

Idag är det fullt ös från början till slut. Nu på dagen så blir det vanligt vardagspyssel här hemma och på eftermiddagen så ska jag ställa i ordning grillspett och lite annan mat så vi kan grilla ikväll.
Men innan vi sätter igång grillen så ska jag sjunga med kören :)
Sen ska vi sätta eld på den stora stacken vi samlat ihop! Den lär nog brinna länge :)
Brudisarna ska såklart vara med och förgylla min afton och det ska bli riktigt roligt!!!
Barnen ska sova hos Farmor och Farfar, det blir första gången som Linus sover utan Mamma och Pappa, men det kommer säkert att gå bra! Det innebär att imorn får jag och Älsklingen ligga och tryna hur länge vi vill på morgonen tillsammans utan barn, det är 1år sedan det hände sist så det ska bli riktigt mysigt! Så mysigt som det bara kan bli med huvudvärk, illamående och bakfyllestank ;)
Hur som helst så blir nog det här en riktigt bra dag!

image155


Kommentarer
Postat av: therese

Oj, de va ingen liten hög heller! haha!

2008-04-30 @ 20:48:18
URL: http://tyttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0