26:e April, Lördag. Teresia & Terese

Idag har Tesse namnsdag, grattis tjejen!
Idag var jag trött som attan och det var segt innan jag kom ur sängen. Syrran kom hit och då fick jag lov att kliva upp :) Vi har varit på barnprylsmarknad och fyndat lite idag. Jag köpte 3 barnfilmer, en med Alfons Åberg och 2 med Barbapappa sen hittade jag en pekbok till Linus och lite kläder till kidsen.
Nu ska jag dricka ur min kaffe, vattna blommorna, hänga tvätt, ställa iordning arbetskläderna och åka på jobbet.
Viktoria följde med Moster och ska leka med Ida idag, Linus ligger och sover och Lars är ute på gården och grejar.
Lars och Viktoria har satt ihop hennes barbiehus idag och jäsiken vad stort det var! Blir nog förhoppningvis många lektimmar vid det ;)
Jag missade melodikrysset den här veckan igen men jag får väll lyssna sen nån gång om jag får tid. Nu lär jag sätta lite fart om jag ska hinna.
Jag vill att dom här 2 dagarna ska gå fort nu så jag och Viktoria får plantera våra blommor sen som vi köpt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha kolla jag har ju haft namnsdag!! Utan att jag ens visste om det!

2008-05-01 @ 21:03:12
URL: http://vifsla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0