25:e April, Fredag. Markus

Idag har jag och Viktoria varit till Mora och shoppat tillsammans med min syrra Smulan. Vi har haft det jättemysigt hela dagen och solsken har det varit hela tiden.
Jag handlade som vanligt aldeles för mkt men det är ju så roligt! Jag köpte ett barbiehus till Viktoria och nu kan hon nästan inte sova för att hon längtar tills vi ska montera ihop det imorn :)
Sen har jag handlat massor med kläder till barnen. Till mej själv köpte jag en sekatör, lite panséer och frön som jag och Viktoria ska plantera sen nån dag.
Nu är jag helt slut och lägenheten ser förjävlig ut men det hjälps inte, jag måste gå och sova nu!
Jag har lämnat in kläder till barnprylsmarknaden som är imorn, hoppas att jag får sälja nått.
Gonatt alla och hoppas att ni får det trevligt inatt :)

Jag har ett kusinbarn som heter Markus och har namnsdag idag och han träffade jag ju förra helgen när jag var ute. Grattis på namnsdagen! Här är vi ;)

image127

Kommentarer
Postat av: therese

Ja, visst är han väl supersöt! =)

2008-04-25 @ 22:15:20
URL: http://tyttan.blogg.se
Postat av: Anna

Lilla söta Macke :D

2008-04-27 @ 15:48:30
URL: http://luella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0