21:a April, Måndag. Anneli & Annika

Idag blir Linus 10 månader! Pia fyller år! Annika har namnsdag idag och jag känner 2, grattis till er :)
Fy bubblan vilken kväll det blev igår! Dagen började bra med att jag var iväg med brudisarna och käkade pizza sen fick vi lov att åka ner till Falun och hämta Viktoria. När vi var på väg hem så gick generatorn sönder på bilen och remmen till vattenpumpen small av så vi blev stående i Garsås vid den där gula gammla tågstationen.
Där blev vi stående ganska så länge innan svärfar kom och räddade oss. Först var det mysigt för det var så varmt och skönt ute så vi satt vid ett bord och läste tidningen och åt kinderägg men direkt solen krypit ner så blev det svinkallt! Men vi tog oss hem iaf även om det blev sent.
Idag så måste jag duscha Viktoria och skjutsa henne på dagis sen så ska Linus bada och iväg till BVC när jag varit där så ska barnen skjutsas hem till Farmor och Farfar för då så ska jag åka och jobba.
Så ser min dag ut idag.
När jag vaknade så var det 4- ute men det blir nog en riktigt fin dag tror jag för solen skiner då som bara den just nu iaf och himlen är blå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0