20:e April, Söndag. Amalia & Amelie

Jäsiken anacka vad kul jag hade igår!! Det började med plastparty där jag köpte en mat tallrik till Linus, en brödpensel i silikon och en muffinsform i silikon. Så nu ska brudarna få visa mej en massa goda muffinsrecept!
Sen gick vi hem till mej och förfestade lite, det var jag, Linda, Becky, Cilla,Osa, Camilla, Carro och Maria. Osa var nykter så hon fick skjutsa oss ner på Caféet sen.
Väl på Caféet så var det bra med folk och lagom med tryck inne där. Jag dansade så det kändes som att hjärtat slog dubbelslag, men det var ju så roligt! Dom spelade mest covers på Ramones och det gillade jag ;)
Sen när vi skulle hem så blev det endel tjafs och tråkigheter som tack och lov inte jag var inblandat i men det känns ju endå när ens nära vänner blir sårade. Då blir man upprörd!
Idag ska jag iaf träffa tjejerna igen, vi ska frossa lite bakismat *mums* Sen bär det iväg till Falun för idag ska Mamma´s tjej komma hem igen.
Jag återkommer om helgen i bilder sen bara jag får tag i personen som har kameran så hon kan skicka bilderna till mej!
Jo just ja, jag träffade ju en av mina idoler igår! 10 barnsmamman som bor här i Rot var ute och svängde på höfterna igår. Det är när man träffar såna människor som man inte ens vågar nämna saker som att man är trött på sina barn för jag har ju "bara" 2. Vilken strong människa hon måste vara!
Nehe nu ska jag ringa tjejerna så jag får svulla lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0