12:e April, Lördag. Liv

Jag plöjde igenom några avsnitt av Andra Avenyn igår och det var riktigt underhållande :)
Idag vet jag som vanligt inte vad jag ska göra. Lars ska ut och åka skoter och jag ska köra en tvättmaskin. Sen vet jag inte riktigt nå mer.
Allt började så bra imorse, jag låg och bara njöt av tillvaron medan Lars berättade för mej hur mycket han älskar mej *mmm* sen vaknade dottern i familjen och vred på Markoolio på högsta volym för då skulle hon dansa! Sen bröt kriget ut här hemma för att hon fick lov att sänka volymen. Det blev naturligtvis gråt och hon ansåg att vi var världens sämsta föräldrar som inte tillät henne att dansa och det var man tvungen att ha hög volym till, för fick hon inte dansa nu så kom hon aldrig mer till att göra det i hela sitt liv och det var vårat fel *dramaqueen*
Jag trodde liksom att jag var snäll som tillät henne att ha på musik kl 7 på morgonen och såg fram emot att få lite sovmorgon under tiden som hon sysselsatte sej med att lyssna på musik och dansa. Jag hade inte räknat med att vakna på ett disco.
Jaja, det var ju bara att kliva upp för Linus var ju i högvarv med, sken som en sol och undrade varför Mamma och Pappa låg och trynade.
Sen när jag klivit upp och bytt blöja osv så går jag in hit för att skriva dagens blogg, tittar ut genom fönstret och då slog spunken till och det sprack minst ett blodkärl i hjärnan på mej. DET SNÖAR!
Detta kan inte vara sant, nu har det snöat i 4 dagar. Jag som trodde att våren kommit. Jag som städade hallen förra veckan och röjde undan de mesta av alla byllsiga vinterkläder. Jag som släpade fram krattan så jag skulle vara beväpnad och klar när sista snödrivan tinat. Jag som köpt springskor till Viktoria.
GE MEJ VÅREN! NU!!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Snöar som sjutton här med, dövvle! Skulle inte heller säga nej till vår nu.

2008-04-12 @ 10:40:25
URL: http://smulansscrap.blogg.se
Postat av: therese

Ojoj, lät som en jobbig morgon =p

2008-04-12 @ 12:48:23
URL: http://tyttan.blogg.se
Postat av: Anna

Ja fy sjutton, det snöar här med :( give me vår!!!

2008-04-12 @ 19:00:34
URL: http://luella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0