Lite bilder från Julen i Älvdalen

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från julen vi haft här, för snart ska vi ju åka till Särna och fira jul där med =)
Linus öppnar paket
Linus öppnar sitt paket på julaftonsmorgonen, det innehöll tre lek klossar med olika funktioner på. Katten är med han oxå!

Julafton 2007
Här är vi på väg ut och ska åka pulka upp till Farmor och Farfar, sen var vi hem till gammelmormor med.

Ljuslyckta
Den här ljuslyktan fick jag och Lars utav Becky och David. Jättesnygg!

Parfym
Den här parfymen fick jag av min svägerska Lajs + bodylotion och dusch creme. Luktar supergott!

Snöflinga
Den här ljuslyktan fick jag med Svärmor och Svärfar. Oxå jättesnygg och luktar gott!

Törnrosa
Viktoria med en utav sina pysselböcker hon fått och så Törnrosa som hon fick med Tomten!

Gåbord
Linus i sitt gåbord han fick, han blev nöjd tror jag!

Linus och Mamma
Här är en bild som jag knäppte på mej och Linus när han fyllde 6 månader. Dax att jag klipper mej snart, jag vet...

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig =D

hoppas du haft en bra jul och fått en del av det du önskade dig. jag tänkte ge dig
en försenad julklapp och det är ett tips om att bli medlem på gratisbio. visst låter
det tråkigt men det är det inte. jag tänkte så först med men sedan märkte jag att
den faktiskt funkar om man jämnför med andra sidor där saker och ting är gratis.

på gratisbio.se får du gratis biobiljetter och present kort i några av de populäraste
affärerna. till exempel är på hm vero moda stadium kicks och många många mer.
hur bra passar inte det till mellandags rean ? allt du behöver göra är att bli medlem
sedan lär man sig där inne hur man skaffar poäng ( gratis ) och när du väl kommit
upp i 400 poäng har du din första biobiljett. checka in sidan och testa. själv har jag
nu fått 5 biobiljetter och presentkort på kicks för 700 kronor. så nu tycker jag du ska
ta och testa sidan också. du har ju ingenting att förlora eller hur ? lycka till med det !

ange mig som värvare så får du 75 poäng från mig ; uniqa

här har du länken ;
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563 så klicka dig in och bli medlem

2007-12-28 @ 09:11:20
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Åsa

Julen är verkligen barnens högtid. Min systerson Svante (2 år) var helt lyrisk och sa hela tiden:
- Paket?
- Till mig?
- Kanske det är godis?

Ha ha ha - sötare än sötast...

2007-12-28 @ 09:17:35
URL: http://ventileramera.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Nej men bloggar du också! :D Måste jag ju börja snoka hos dig! ;P hehe

2007-12-28 @ 19:52:28
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Smulan

Men vad kul att få se mosters fina älsklingar!! :-D Och bäst av allt, snart får moster nussa på dom igen puss puss jag kommer tillbaka...

2007-12-28 @ 21:09:58
URL: http://smulansscraps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0