Fredag 28 december, Benjamin

Nu äntligen gick det att komma in och uppdatera. Det känns som att det är någon som fyller år idag, men jag kan inte riktigt komma på vem. Är det dottern din Anna? Grattis till henne isf ;) Hm, minnet är bra men kort.
Igår då så hade vi julkappsöppning iaf, största barnet det är nog jag själv =) Jag tycker att det är löjligt roligt att öppna paket och vi fick så mkt fint att jag inte ens kommer ihåg allt. Jag och Lars fick bl.a en hel års prenumration på "Vi Föräldrar" hur bra som helst eftersom jag är galen i mammatidningar! Sen fick jag en ljuslykta från partylight med tillhörande ljus, ett par strumpor och en jättefin tomte som man kan ha ljus i. Lars fick en tröja och en skjorta. Det känns som att jag glömt nått men det var ungefär det. Sen fick Viktoria massor med paket som innehöll Barbie´s, spis, kastruller, bob, halsband, hårsnoddar, pysselböcker, klänning, morgonrock, pärlor, väckarklocka, galonvantar och en massa mer saker. Linus han fick en sackosäck, bodysar, dressar, strumpbyxor, en trälåda att stoppa klossar i och mera kläder. Det var väll typ det.
Jag tycker att dagarna rullar på så fort nu när Lars är hemma, snart är hans ledighet slut =(
Idag så har jag betalat alla hans räkningar så nu är allt sånt klart för mina betalade jag före jul *skönt* och det som är så härligt är att man har pengar kvar att leva för i januari med även fast det har varit jul. Jag sitter och dagdrömmer om filmkameran vi ska skaffa oss. Vi fick en hel del pengar i julklapp med från Lars familj som vi ska använda till den så vi kan filma kidsen.
Nu har båda barnen kommit upp och Linus står i sitt gåbord han fick med oss i julklapp, han tycker att det är jätteroligt och det är skönt för mej att han trötar av tiden lite utan att behöva vara uppe i knäna på nån.
Nehe nu lär jag väl servera lite frukost åt kidsen. Lars han ligger och trynar än men han lär väll få lite sovmorgon nån gång när han är ledig =) Sen ska vi gå på nappjakt för vi har lyckats tappa bort 6 st (!) här inne nån stans.
Ha en toppendag allihop! Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Mycket riktigt, det är Elin som fyller 7.. Även Sara fyller år i dag bara 18 blir hon så det är en stor dag för dom båda...

2007-12-28 @ 08:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0