Tisdag 24:e Maj. Ivan & Vanja

Klockan är 09:01, temp ute +9,4 grader. Det blåser och regnar som attan så idag ska jag inte vara ute mer än nödvändigt!!
Igår så gjorde jag 2 smörgåstårtor till Älsklingen och jag hade god hjälp av honom med. Han fyllde 25år den 13:e så idag ska han ha med tårtorna till jobbet och bjuda arbetskamraterna.
Idag så ska jag nog ta en titt i källaren och börja plocka lite i vårat så kallade gästrum, just nu så ser källarplanet ut som en lagerlokal fylld med skräp men jag ska försöka göra något åt det. Mamma och Pappa kommer ju på besök snart så då lär jag ju få plats med dem och så ska Syrran Nilla hit med kidsen snart oxå.
På em idag så ska jag in till Vansbro en sväng på BVC och kolla om Ralf växer nå, det gör han nog.
Jag känner mej skaplig i ryggen och höfterna idag, det går bara bättre och bättre tycker jag så länge jag inte överanstränger mej. I söndags så var vi vid Närsälven och städade ur en stuga med föreningen och det var en bra bit att gå dit och när vi kom hem sen så tog vi en promenad med Ralf och det blev för drygt för nederdelen på kroppen. Men tar man det lite försiktigt med små promenader så blir jag säkert bra snart :)
Nehej då är det väll dax att klä på sej själv och grabbarna och ta sej ner i källaren och göra lite nytta, men först ska jag ladda om diskmaskinen!
Ha en bra dag allihopa!!
Jag älskar den här bilden, jag tycker att den är så fin!

Kommentarer
Postat av: Eva

Så jätte fint foto! Lycka till med källaren!

2011-05-26 @ 18:24:25
URL: http://chawah.blogg.se/
Postat av: Anna

Hörru du får ta och blogga lite samt lägga ut lite kort på nytillskottet :) :)

2011-07-01 @ 14:23:27
URL: http://annakatarina.se
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-07-07 @ 13:31:41
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Vilken underbar bild :)

2011-07-13 @ 12:41:44
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0