Måndag 2:a Maj. Filip och Filippa

Idag är det mulet 0ch -0,4 grader ute. Hade faktiskt tänkt att vi skulle slippa minusgraderna nu, men icke! Hoppas att mina blommor som jag planterat på baksidan inte har dött inatt :S
Nu ska vi äta frukost och sedan bär det iväg till Falun och ännu ett ultraljud. Jag ber till gudarna idag att jag ska få stanna kvar och att vi blir en till familjemedlem på hemresan sen. Men det återstår att se, jag lär då ta en funderare på om jag har med mej allt jag behöver. Vet inte riktigt vart jag lagt kameran, den kan ju va kul att ha med sej :)
Ni får ha en bra dag allihopa och så hoppas jag att man är 3 barnsmor nästa gång jag skriver ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Lycka till nu Carola :) Hoppas allt är bra med bebisen. Kram på er från oss.

2011-05-02 @ 12:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0