Fredag 25:e Mars. Mariebebådelsedag

Solen skiner rejält in genom söderfönstren nu när vi fått ner skogen mot sjön och det är -1,0 i skuggan. Helt ok temperatur halv 8 på morgonen!
Jag har sovit fruktansvärt dåligt inatt på grund av foglossningar, men nu är det bara 23 nätter kvar sen ska väll pinan förvandlas till lycka förhoppningsvis om inte bebben får 6 månaders kolik.
Idag ska bilen packas och vi ska åka till Särna. Vi har barnprylsmarknad i skolan där imorn och jag hoppas att jag hittar de sista prylarna jag behöver inför lillbebbens nedkomst. Sen har vi en massa saker och möbler i både Särna och Älvdalen som ska med hem så vi har lånat en liten lätt lastbil så vi ska få med oss allt.
Jag har faktiskt tagit tag i lite bebisgrejor här hemma och börjat tvätta upp kläder osv, BB-väskan är inte riktigt färdig ännu men snart. Vi har ju fått in en ny tvättmaskin nu och då fick jag lite mer inspiration att ta tag i tvättberget jag har i källaren. Den gamla maskinen slutade att ta sköljmedlet och sen började tvätten missfärgas så nu har den äntligen åkt ut!
Nehej nu ska jag skicka iväg Viktoria till skolan och sen ska jag hänga en tvätt. Måste packa våra kläder och hygienartiklar vi ska ha med oss i helgen och så ska bilen packas iordning inför avfärd. När det är gjort så måste jag röja upp lite här hemma för vi ska ha en gäst i huset när vi är borta så jag ska ställa iordning en sovplats :)
Ha en bra dag allihopa!
Sista bilden på skogen ner mot sjön
Nog blev det mer öppet och nu får vi in solen på verandan! Nu är även stockarna borta för skotaren var här och hämtade dom i onsdags :)
En bild på magen från den 18/3-11 V 36+4. Jag vägde mej igår och jag har gått upp 25,7 kilo ;)
Till nånting helt annat så kom jag på nu när jag ser bilden. Jag var på Underverket i Falun för ett tag sedan och köpte då BH:n som jag har på bilden, det är typ den vackraste amnings BH jag sett nån gång! Det tråkiga är att andra dagen jag skulle använda den så hade den spruckit i tyget bak och jag har inte ens hunnit tvätta den en gång än! Jag har kvittot kvar och hoppas verkligen att jag får en ny när jag ska till Falun nästa gång :/

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Sicken kalaskula! :)



Vet inte om jag sagt det, men jag bloggar också!

Adressen postas med kommentaren.. :)



kram Anna Sundelin

2011-03-25 @ 09:13:27
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0