Onsdag 5:e Januari. Hanna & Hannele

Jaha då var det Onsdag och jag har typ en miljon saker som ska göras. Det blev så att vi åker till Särna idag istället för imorn så jag måste packa alla saker nu och städa hemma här så det ser bra ut tills vi kommer hem.
Att avfärden blev en dag tidigare är för att vi ska hinna träffa Nilla och hennes familj som oxå ska dit och sen har ju katten fått blodöra igen så vi ska ta han till drevsjö och lappa ihop det. Som tur är så är inte örat lika illa tilltygat som förra gången!
Idag har vi tid hos BM på em innan vi ska åka så jag ber till gud att mitt blodvärde ser bättre ut idag så jag slipper höra nå gnäll. Förra gången hade det sjunkit från 111 till 98 och det var kanske lite lågt, men jag lider då inte själv av det iaf och det är väll huvudsaken! Men nu har jag ju fått tag på folacin så nu ska väl järnet ta bättre!
Nehe jag ska nog börja checka av listan jag har skrivit och bära upp allt som ska till bilen i hallen, sen måste jag se över min TW-väska för jag ska ha en demo på hemvägen. Sen lovade jag mina systrar att kolla om Linus kunde ha sina skridskor och ta med dom. Viktoria lyckades ju tappa bort sina i skolan och tyckte att det spelade ju ingen roll för det var ju "bara" att köpa nya, jo men tjena! Här blir de inga nya förän eventuellt nästa sesong! Men Smulan hade kanske ett par som hon kunde låna.
Kanske man ska ta och dricka ur kaffen, farma, duscha och klä på sej nu då innan jag ska börja riva i en massa saker.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0