Fredag 21:a Januari. Agnes och Agneta

Idag är det -11 och det verkar som att solen har tänkt att visa sig, härligt!
Jag och Linus ska åka in till Vansbro och gå på föräldragrupp och Jimmy ska oxå följa med. Det ska bli spännande att träffa andra föräldrar!
Sen ikväll så ska Linus åka till sin Pappa igen. Imorn så ska Viktoria följa några vänner till Borlänge på badet, det blir nog ett spännande äventyr! Jag och Jimmy ska bara vara hemma i helgen och fixa med en massa saker som behöver göras.
Vi har fått hem lite nya möbler som jag skulle ha kommit på någon bra placering på och så skulle jag ha försökt få lite inspiration till att stryka gardiner. Tomtarna är iaf nerplockade och det är ju bra.
Det går riktigt bra med Tupperware och det är roligt! Jag har varit runt på en massa olika ställen och nästa vecka ska jag ända till Söderbärke och se hur det ser ut där, spännande!
Nu ska jag klä på lillkillen och se om jag får upp nå värme i bilen. Sen får vi se om det kanske blir en fika på Håkanssons när man ändå är inne i den stora byn en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0