Onsdag 9:e Feb. Fanny & Franciska

-5,0 ute idag och strålande solsken! Någon liten vindpust kommer det men det är inte farligt. Igår hade vi lika fint med lite + grader på dan så då passade jag på att putsa Linus fönster.
Idag hinner jag inte putsa nå fönster för jag ska jobba med Tupperware, jag ska iväg på demo ikväll och måste läsa på de nya erbjudanden som är den här månaden och så har jag skrivit ut lite recept till Servofixen som är på extrapris just nu, ett måste för alla kolbottenälskare att ha i sin ägo! Eller våfflor med för den delen.
Det är väll ungefär vad jag ska sysselsätta mej med idag. Jo, sen får jag ju varor oxå som jag ska gå igenom lite snabbt för där har jag nya leksaker till gästerna och så ska jag klippa och klistra i min nya Önskebok/Gästbok så den är klar till kvällen.
Men först av allt så ska jag plocka ur diskmaskinen, dricka en kopp kaffe till och duscha innan jag ska ställa mej och polera plast!
Ha en bra dag alla och hoppas att ni med har vackert väder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0