Måndag 1:a Aug. Per

Solen skiner idag med och Jimmy har fortfarande semester så det blir till att fortsätta pyssla hemma. +18,3 grader nu, skönt!

Här är en bild på partiet framför parkeringen, det var skog där förra året och nu är det meningen att det ska bli gräsmatta med mur ner mot garaget till höger.
På frdagen och lördagen när vi grävde ur gången i gräsmattan så flyttade vi jorden till båten där den ska stå och fyllde ut och sådde gräs. Båten är en sandlåda nu och det är Linus mkt lycklig över kan jag säga.
Nu var det ju tänkt att jag skulle visa flera bilder från helgen vad vi har pysslat med. Vi har ju hämtad sand till gången som ska ligga under plattorna och så är det sand i båten och så har vi pysslat med lite annat. Men efter som att datorjäveln vägrar att fungera (tar 15min att ladda upp en bild) och min stubin snart tar slut så måste jag avsluta bloggandet nu innan datorjäveln åker ut genom fönstret och landar i sjön.
Återkommer med vidare uppdatering om hjärtat får ordning på datorn någon gång i framtiden. Nu ska jag ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0