Onsdag 27:e April. Engelbrekt

Idag är det några solstrålar som tittar fram, kl är 07:14 och det är +4,0 ute.
Graviditets vecka 41+3 och fortfarande ingen bebis som vill ut. Men inatt har jag iaf haft några sammandragningar, fast det har jag ju varje dag så det är inte så spännande längre.
Igår var det så härligt när vi kom hem med båda kidsen, de lekte och hade så roligt ute tillsammans nu när de varit ifrån varandra ett tag. Viktoria har ju påsklov nu och det är så skönt att slippa upp på morgonen och skicka iväg henne till skolan och Linus är överlycklig för att syrran är hemma så de kan leka!
Nu hade jag aldeles nyss en liten korsnäbb vid fågelstugan :D Jag hann inte ta något kort men nu har jag riggat kameran utifall han kommer tillbaka!
Nehe om jag ska ner i källaren en sväng och kolla frysarna vad det finns för mat att servera familjen idag innan barnen vaknar, åh va skönt det är att ha dem hemma! <3
Funderar på om jag ska ringa LYKO idag och beställa en tid för färgning av fransar och bryn, jag börjar bli blek igen nu lagom till solen tittar fram, håret ska vi inte ens nämna.... de har växt superfort sen jag klippte mej så nu är jag snart långhårig igen :/ Men det får vi göra något åt senare i sommar sen!
Hoppas att ni får en bra dag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

SPÄNNANDE!!! HAr ni några namnförslag då? :)

2011-04-27 @ 19:55:51
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0