Annandag Påsk 25:e April. Markus

Det är +6,4 grader ute och klockan är 07:40
Jag sov riktigt länge idag, ända till 20 i 7, det var riktigt bra gjort av mej tycker jag!
Nu är är jag gravid i vecka 42 eller 41+1 jag väger 80,6kg och mår oförskämt bra idag och har inte haft de minsta känningar de senaste dygnet.
Idag så ska vi på barnkalas hos Jimmy´s systerdotter så jag var iväg igår och hittade en fin liten present till henne och tänkte skicka ner Jimmy i källaren nu snart och hämta lite presentsaker så att jag kan fixa ett fint paket. På eftermiddagen sen så blir det en tur till Ludvika och hämta hem Viktoria, det är vad vi har på dagens schema.
Kycklingen som Jimmy gjorde igår blev supergod! Så vi kör samma käk idag med så slipper man en massa matbestyr när man ska ut och ränna hela dagen. Vi satt på verandan igår när vi åt och det var riktigt mysigt, jag är helt häpen över den tidiga våren och de vackra vädret å framför allt värmen!! Jag har aldrig varit med om något liknande!!
Igår så vattnade vi gräsmattan igen, måste göra det varje dag nu när fröerna börjat gro och faktiskt så kan man se ett grönt skimmer nu när man står en bit ifrån och tittar :) Vi köpte 20 meter slang till igår så nu är det ännu enklare att ta sej runt huset med vattnet.
Nehej nu ska jag roa mej med att lägga upp lite bilder innan vi ska starta dagen!
Gu va gla jag är på den här bilden! Trött, sliten och less är en bra beskrivning ;) Bilden är tagen 16 april så då hade jag gått 40 fulla veckor.
Smile! Den här bilden är från igår och då hade jag gått 41 fulla veckor. På nå vis så känns det som att magen inte "hänger" lika mkt nu som den gjorde för en vecka sedan. Och så är jag mkt piggare nu!
Här är Mamma´s lillkille som håller på att måla påskägg. 11 april 2011
Mina Gokillar!!  <3 Linus har tattuerat Jimmy så fint på halsen, det är ju coolt med tattueringar ;)
Mamma´s goa tjej koncentrerar sig på målningen ;)  <3
Färdigt!
Viktoria gick påskkärring på långfredagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0