Söndag 17:e Okt. Antonia & Toini

Oj nu var det längesen jag skrev något. Mycket har hänt sedan dess! Det har varit älgjakt och jag fick skjuta en älg :) jordvärmen är klar, gräsmattan är nysådd, 30 års kalas har jag varit på, jag är bjuden till 2 bröllop nästa år och så är det säkert en massa andra saker som hänt.
Min kamera saknar fortfarande sladd och det måste jag göra något åt, jag har hela sommarens fotografier i den.
Jimmy har slutat i Norge och börjar jobba här hemma imorn, skönt för oss allihop att ha han hemma på kvällarna!
Jag har varit dunderförkyld i 3 veckor och låg i princip hela dagarna förutom när jag släpat mej ut på något pass.
Men nu är jag pigg igen och Viktoria har haft höstlov en vecka nu när Jimmy jagat och han fick oxå skjuta en älg.
Imorn börjar den vanliga vardagen igen, Jimmy ska på sitt nya jobb och sen ska vi till Vansbro en sväng och så ska vi hämta Linus.
Nej nu ska jag skära upp lite kött och fräsa på en gryta och sen ska det vikas tvätt. Jag har inte vikt ett plagg på väldigt länge nu när vi flängt runt lite här och där mellan Särna, Älvdalen och Kölaråsen så nu har jag 3 fina berg att ta hand om idag. Halleluja vad kul det ska bli!
Sen så ska vi sätta in torkskåpet i tvättstugan idag :D Det ska bli riktigt härligt att ha ett sånt i vinter!!
Nej nu lär jag nog sätta igång om det ska hända nå vettigt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0