Fredag 22:e Okt. Marika & Marita

Idag är det bara -3,4 ute, här har vi inge snö än men inne i Nås där snöar det ganska mkt just nu. Det är 6km här ifrån och jag hoppas att det inte kommer närmare ;)
Jag har äntligen fått reda på var jag glömt min älskade rosa luva och jag blev så glad när jag fick reda på var den är! Det är ganska bra med FB ändå :)
Den här veckan har gått i en rasande fart och jag gruvar mej lite för morgondagen för då har vi massor som ska göras, men jag hoppas att jag inte behöver kliva upp så himla tidigt iaf.
Idag ska jag fixa en besiktningstid åt bilen, skönt att veta att den är servad före! Det brukar inte tillhöra vanligheten om man säger så.
Igår fick Viktoria världens sötaste brev ifrån en kompis i Älvdalen så hon sprang genast in på sitt rum och skrev svar så jag ska försöka att få det på lådan idag :) Det är bra att tjejerna börjar skriva lite till varandra!
Bara det blivit ljust så ska jag gå ut och mäta parkeringsfickan som vi byggt ute på gården så vi vet hur mkt singel det går åt och vad det kalaset kostar. Det är INTE billigt med jord, sten, gräsfrön och gödsel har jag lärt mej!
Nu har Viktoria kommit upp och ska äta frukost, Linus sover ännu och jag hoppas att han kommer att göra det en liten stund till. Skönt för lilltrollet att sova lite längre ibland.
Nehej kanske man ska dricka lite mera kaffe innan man lär klä på sig och ut i kylan med tumstocken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0