Tisdag 16:e Nov. Vibeke & Viveka

Det har varit strålande solsken hela dagen idag och nu när den är på väg ner så är det -4,7. Idag har jag sprungit runt här hemma och plockat hela dagen. Sorterat jultidningar, dammsugit, diskat, bakat och planerat inför våra resor i jul.
För en liten stund sen så var Svärfar och Svägerskan här och hälsade på. Nu så ska jag springa ner i frysen och se vad jag hittar för kvällsmat och sen ska jag åka och handla om det behövs. Ikväll så kommer Linus hit och jag hade tänkt hinna plocka lite på hans rum med innan han anländer.
Busschauffören pratade med mej idag och berättade att om vi skriver ett brev till rektorn så får hon nog skolskjuts ända hemifrån så hon slipper gå på morgonen :) Det är ju jättebra i så fall!
Syrran skickade över lite bilder igår och då fick jag den här på Viktoria. Vi är på Pizzerian och äter efter att hon och Ida gått bus eller godis på halloween.
Nu måste jag springa ut om jag ska hinna iväg innan dagsljuset försvinner!


Viktoria på Halloween :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0