Tisdag 11:e Maj. Märta & Märit

Idag känner jag mej på väldigt bra humör :) Det är strålande solsken, 1,9- och bilen är täckt av snö och is.
Igår så var jag hem till syrran och började rota i förådet där jag har alla mina saker. Jag tog mej igenom 3 kartonger och 3 säckar som jag sorterat nu. Alla mina saker är blandade med exet´s så det tar ju en stund, men jag är nöjd över att jag äntligen har börjat ta tag i det.
Nu är skuffen totalt knökad med saker som jag ska ha med mej ner till Närsjö och det ska bli så kul att kunna använda sina egna saker igen! Huset jag bor i nu var ju möblerat när jag flyttade in.
Idag så skulle jag ha varit på Idre en sväng när jag slutat, frågan är bara när banken är öppen, det måste jag kolla nu innan jag far till jobbet.
Jag hittade föresten en säck igår där det stod "carola, sommarkläder, packa upp vid flytt" den där säcken drog jag igen hösten 06 när jag väntade Linus och den var väldigt spännande att öppna igår! Jag hittade massor med kläder som jag glömt av att jag hade :) och nu har jag ju tappat gravidkilona för länge sen så nu kan jag ju ha dom kläderna igen. Jag hittade mina älskade svarta LEE jeans där, dom trodde jag att jag hade gett bort, det var ett riktigt fynd! ;)
Jag har bara idag på mej nu att packa resten av sakerna jag ska ha med mej imorn för då ska jag åka direkt efter jobbet så jag hinner träffa C hade jag tänkt innan jag ska plocka upp Linus. Just ja, sen måste jag kolla om Viktoria är ledig på fredag. Jag tog för givet att de är lediga på en klämdag men såg i veckobladet att de kanske inte är så självklart så då lär jag lämna in ledighetsansökan isf.
Imorn så fyller älsklingen och  Niclas år oxå så jag lär väll komma ihåg att grattulera mina guldgossar och så har Viktoria namnsdag :)
Nej nu ska jag springa ut och starta bilen så isen tinar bort från rutan så jag ser nå, sen blir det till att jobba några timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0