Solig och skön kväll!

Det blev en riktigt bra dag det här, återigen har jag fått bevis på att det är ens egna inställning som gör en hel del för att dagar ska bli bra :) Jobbet gick galant och efter jag varit där så åkte jag och Toria till syrran.
Där plockade jag om 9st utav mina lådor med grejor och lyckades stuva in 7st i bilen och 2st var inte mina grejor. Jag är en mästare på att utnyttja varje cm av utrymmet i min bil ;)
Kidsen har varit ute och lekt å de var många barn som var där idag, riktigt roligt! Jag hann med att ligga i solen en stund och dricka saft tillsammans med syrran oxå å det var riktigt mysigt!
Nu har jag kommit hem igen och Viktoria har duschat så nu ska jag fläta hennes hår så det blir lockigt tills imorn :) Jag konstaterade att jag lär nog se över mitt boende i särna ikväll och städa det nödvändigaste och så håller jag på och tvättar.
Det var så härligt att se sina egna prylar igen och det ska bli helt underbart att få börja använda dem igen tillsammans med Jimmy i vårat fina hem <3 Jag är verkligen förälskad i hela tillvaron i Närsjö!
Nehej nu ska jag sluta dagdrömma för ett litet ögonblick och fixa lite flätor, sen blir det skriverier med älsklingen resten av kvällen när jag stökat färdigt!
Det är så härligt att vara kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0